Scupritemu l'usu di smerigliatrici angolari

Chì vene in mente quandu pensate à l'arnesi energetichi necessarii?Trapani, Strumenti di impattu èseghe circolarisò generalmente nantu à a lista di i desideri di tutti.Chì ne dicismerigliatrici angolari?Sapendu ciò chì serve una smerigliatrice angolare vi darà una idea di quantu utili sò questi strumenti.Allora chì hè bonu per una smerigliatrice angolare?
Prima di immersione in ciò chì hè pensatu un grinder angulare, hè d'utile per piglià un ochju rapidu à a custruzzione di l'utillita.I smerigliatrici angolari sò dotati di vari accessori, generalmente chjamati roti, ma à voltedischi or lame.Gira mille rivoluzioni.
U grinder d'angolo di 5 "pudete rotà à 9000 à 12000 rpm. U 9 inch pò curriri à 6500 rpm. RPM cade cù grandezza perchè u diametru di a rota aumenta, ùn hè micca bisognu di spine cusì veloce per a velocità di a rota per stà. u listessu.
Smerigliatrici angolari usatemole di macinazione, roti di diamanti, tazzi di spazzola di metallu, petali, è assai altri tipi di roti per compie i so compiti.

D3
s-l1600

Taglià u metale cù roti abrasivi o di diamanti hè unu di l'usi cumuni per i smerigliatrici angolari.Per i pruduttori, questu pò esse una alternativa menu caru à u tagliu di plasma.I muratori ponu aduprà per tagliate bars d'acciaio.L'imprenditori cummirciali ponu utilizà una smerigliatrice angulare per cutà i studs di metallo.I prufessiunali in l'industria di l'oliu è di u gasu è i pipeline l'utilizanu per tagliate i tubi di metalli.
In a casa è in u garage, hè l'ideale per taglià i bulloni congelati, trimming rods threaded, and cut metal for various weekends projects.
A causa di a so magrezza, i roti di cut-off abrasivi anu un risicu più altu di rotture, cusì sempre portate una visiera è occhiali.Pudete bisognu di un mantellu grossu cum'è una altra capa di prutezzione di u pettu.
Quandu si macina è pulisce u metale cù una smerigliatrice angolare, hè prubabile di utilizà parechjemole di macinazione.Alcuni di questi sguassate aggressivamente materiale è aiutanu à caccià i bumps o saldature di sabbia per ch'elli sò flush with the joint.L'altri circhuli sguassate u materiale in modu menu aggressivu è ponu ancu fora l'aspettu o rinvià u metallu à un bellu splendore lisu.


Tempu di Postu: Aug-16-2022