Aduprate u strumentu ghjustu per u travagliu ghjustu

U mo mottu hè sempre statu: aduprate l'uttellu ghjustu per u travagliu ghjustu.Hè una cosa ch'e aghju amparatu assai prima : da u mumentu ch'e aghju cuminciatu à campà solu, u mo babbu hà assicuratu ch'e aghju una gamma d'arnesi.
Sò grati per questu.Hè vergogna (è qualchì volta caru) chjamà un artighjanu per una riparazione simplice.O sarete pigliati fora di guardia quandu truvate chì e gambe di a sedia di a sala di pranzu sò vacillanti prima chì l'invitati sò ghjunti è ùn avete micca parolle per stringhje.
a martellu.U martellu hè u cavallu di travagliu di qualsiasi toolbox.Pudete aduprà per tappa i latti di pittura, caccià e unghie sbagliate, o guidà i segni di sicurezza in i vostri letti di fiori.Ci sò parechji tippi, cumpresi i capi tondi, sledgehammers, è marteddi, ma un martellu 16-ounce cù una testa furchetta è curva da un latu duverebbe trattà a maiò parte di i travaglii è ùn esse micca troppu pisanti per aduprà.

未标题-2

Cacciavite 4-in-1.Sia chì avete bisognu di strincà e cerniere solte, assemble un ghjoculu o rimpiazzà una batteria, questu hè u strumentu più prezzu.Veni cù dui drill bits riversibili, cumprese dui flat è dui crocetrapani.Puderanu accede à l'internu è fora di u manicu di u cacciavite.
Un set di pinze.U set standard di trè pezzi include una articulazione sliding di sei inch, pinze puntate è diagonali (o taglienti). L'alicate di u nasu sottile sò particularmente efficaci in i lochi difficiuli, mentre chì i pinze diagonali sò ideali s'ellu ci vole à cutà u filu.
Pinze per lingua e scanalatura.Queste pinze regolabili sò ideali per stringhje raccordi filettati cum'è scarichi di lavabo è pomoli rotativi o valvole.Aduprate per riparà l'idraulica, piantà una fuga, cambiate un capu di doccia, o tirate una valvola appiccicata in modu chì pudete aduprà abbastanza leverage per chjude.

未标题-1

Set di chiavi a bussola.Una chjave di socket face u stessu travagliu cum'è una chjave regulare, solu più efficace.Invece di cumprà decine di chjavi, pudete cumprà un manicu unicu è diverse dimensioni di capi removable.Una chiavi a cricca vi permette di turnà una noce o un bullone senza avè da riposizionate l'utillita nantu à a muntagna - cum'è avete bisognu di utilizà una chjave - quandu ùn ci hè abbastanza spaziu per girallu una volta completa.Un set di 25 sockets hè abbastanza.
Cinque strumenti in unu.Stu gadget economicu puderia esse u cuteddu di l'armata svizzera di hardware.Hè simile à una spatula cù una lama larga è plana cù un puntu di planing, una punta quadrata contr'à quellu puntu, è un cut curved.Aduprà cum'è una lattina o una buttiglia aperta, scraper, paint roller cleaner, cacciavite, etc. Pò ancu aiutà à caccià i finestri macchiati.
Foratrice senza fili cù pezzi rimpiazzabili.U menu intimidante di tutti l'attrezzi elettrici hè u trapanu senza filu.I prezzi cumincianu à circa $ 35 è i pruduttori di solitu li facenu cù batterie ricaricabili di longa durata.Ancu s'è avete da pagà un pocu di più, pudete cumprà un set cumpletu di trapani - trapani, cacciavite, hex, stelle - per fà u più versatile pussibule.Un bon trapanu senza filu vi permetterà di fà u travagliu più efficaci chè cù e vostre mani.

1661154577755

Tempu di Postu: Aug-22-2022