105mm Hot Press Turbo Diamond Saw Blade Discu di Taglio per Porcellana Marble Granit Stone

Descrizione breve:

Introduzione di u produttu: Questa hè una lama di sega di diamante, pò ancu esse chjamata tagliatore di lame di diamante o discu di taglio di diamante, chì hè di solitu usatu per tagliare rapidamente granitu, marmura, petra naturale, qualchì metallu.A nostra sucietà aduttà quattru tippi diffirenti di presse per fà sta rota di taglio di diamante: strumentu di taglio di diamante di pressa fredda;pressa calda tagliata sega;lama di taglio di diamante à alta frequenza;vacumm blazed è laszer.

Cumpagnia introduce: Semu sucietà principarmenti fà arnesi abrasivi per più di 40 anni, simu una fabbrica one-stop pò offre un serviziu OEM & ODM cum'è Logo, Pacchettu, è campionu gratuitu per pruvà a qualità, prumettimu di offre u megliu serviziu cù megliu qualità.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

À propositu di questu articulu

  • Nome: Lama di sega di diamante / Discu di taglio di diamante / Rota di taglio di diamante / Tagliatore di lama di diamante
  • Dimensioni: 105 x 8 x 2,2 x 22,23 mm (Diametru x Altezza Segmentu x Spessore x Foru)
  • U tagliu di a lama di diamante hà una qualità prufessiunale, un tagliu assai veloce, un grande travagliu per marmu, granitu, pavimenti, mattoni, blocchi, petra, cemento è più.
  • I lame segmentati sò saldati à laser cù corpi d'acciaio trattati termicamente chì aumentanu a durabilità è a longa vita.
  • Sega tagliata pò esse usata umitu / seccu-Multiple fori di raffreddamentu
  • Per smerigliatrice angolare, sega a pietra bagnata o sega circolare

A cumpagnia presenta:SICHUAN MACHINERY TOOLS COMPANY hè stata in l'industria di l'Accessori di l'Utensili Power Tools per decennii.Semu pienamente impegnati à furnisce i prudutti di l'accessorii di l'uttene di l'energia di alta qualità cù suluzioni efficaci.Truverete e migliori selezioni è prezzi nantu à ogni tipu d'accessori per l'utensili elettrici per i bisogni di taglio, smerigliatura, miscelazione, finitura è lucidatura.Vi furniscemu una stazione "one-stop" cunvene per truvà l'accessori di l'utensili d'energia giusti per migliurà a produtividade è aumentà i profitti.U nostru scopu hè di cuntribuisce à u successu di i nostri clienti aiutendu à travaglià megliu cù a sicurità.I nostri prudutti sò cunnisciuti per a so prestazione è a qualità senza compromessi.I nostri clienti avemu servitu spaying in u mondu sanu.

 

I prudutti parenti:

QQ截图20220425185847
2
111

Specificazione

Nome  Materiale Applicazione Taglia serviziu Campione Pacchettu MOQ Vantaggi Hole
Discu di taglio di diamante Diamante + 65 Mn Granitu di marmura Personalizatu OEM, ODM Gratuitu Scatola di cartone biancu 200 pezzi Rapidu cù un tempu più frescu di u sparatore  

Perchè sceglie noi?

1. Completamente equipatu, tippi di macchina multi-prufessiunale sò trattati in a fabbrica per tuttu u prucessu di ordine, è u tempu di consegna hè più puntuale.
2. Selezzione attenta di materie prime, qualità affidativa di i prudutti.
3.Manufacturers pruduce è vende indipindente, costu-efficace.
4. Varietà di prudutti per un usu largu.
5. Inspectori di qualità dedicati inspeccionanu i culori, i dimensioni, i materiali è l'artigianalità di i prudutti strettamente.
6. Ordine di grande quantità cù prezzu favorevule.
7. Esperienza d'esportazione ricca, familiarizata cù i standard di produttu di ogni paese.
8.Produtti di cunsultazione prufessiunale è servizii.Ognunu di i nostri cunsultanti di vendita hè un espertu in u campu di l'accessori di l'utensili d'energia. L'interu prucessu di vendita vi furnisce l'acquistu più prufessiunale.

微信图片_20220511165150

pagamentu è spedizione

Hdcf83eb202d44547a36f299c5ebac9d0L_02
独立站2
Termini di pagamentu T/T, L/C, Western Union, D/P, D/A
Comportu ≤ 1000 30 ghjorni
≤ 3000 45 ghjorni
≤10000 75 ghjorni
Modi di trasportu Per mare / Per aria
Campione Disponibile
Rimarca OEM
MEAS 38,5 * 29,5 * 26,5 CM
NW 14 kg
GW 15 kg
Q'TÀ 3 SETTI

FAQ

Q1: Mi dumandu s'ellu accetta picculi ordini?
A1: Ùn vi preoccupate micca. Sentite liberu di cuntattateci. Per dimustrà a nostra qualità è dà à i nostri clienti più cunvene, accettemu un picculu ordine è un ordine di mostra.

Q2: Chì hè u vostru vantaghju?
A2: Avemu fabbricatu prudutti di strumenti da 2000. I nostri clienti principali sò rivenditori ben cunnisciuti, grossisti, ingegneri di custruzzione in i mercati di i Stati Uniti è u Canada.

Q3: U prezzu nantu à u vostru situ web hè u prezzu di chjusu?
A3: No, hè solu per u vostru riferimentu, una citazione esatta basata nantu à i vostri bisogni. Per piacè cuntattateci per i dettagli.

Q4: Puderaghju inspeccionà prima di a consegna?
A4: Sure, benvenutu à inspeccionà prima di a consegna. È se ùn pudete micca inspeccionà da sè stessu, a nostra fabbrica hà una squadra di ispezione di qualità prufessiunale per inspeccionà e merchenzie prima di a spedizione per assicurà a qualità.








  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi