Elementi essenziali di a nova casella di strumenti appruvati da l'esperti

Dui martelli sò abbastanza per avè principiatu cù u vostrucassetta di strumenti - un pesu pisanti è un liggeru. "In regula generale, a dimensione di u martellu deve currisponde à a dimensione di u chiovu.U più pesante u martellu, u più grande u chiovu ", spiegò Gu. "Sceglite un martellu basicu per i prughjetti esterni è i grandi prughjetti di custruzzione.Un pinmartelluhè un picculu martellatu usatu per guidà i picculi elementi di fissazione cum'è spilli è punti di pannelli.

"Probabilmente ùn avete micca bisognu di tuttu un set di chiavi;invece, uttene una o duie chiavi regulabili chì e mandibule ponu esse aghjustate per adattà à diversi dadi è bulloni ", dice Gu. ."
Sicondu Sean Martin, CEO di Denver Real Estate Solutions, un bonu set di cacciavite hè un must assolutu. "Avete bisognu di cacciavite à lama piatta è Phillips di tutte e dimensioni per a maiò parte di i travaglii di migliuramentu di casa", spiega. U Milwaukee Cushion Grip. Screwdriver Kit vene cun sei diverse dimensioni di cacciavite, abbastanza per i picculi prughjetti di casa.
"Una misura di nastro hè un must per qualsiasi prughjettu di migliuramentu di casa, grande o chjucu", dice Martin. "Misura duie volte, tagliate una volta, a regula d'oru di migliurà a casa!"Ùn avete bisognu di gastru una fortuna nantu à una misura di cinta di qualità. Pruvate questu staple da AmazonBasics farà a listessa cosa, è hè una opzione più caru.
"I Livelli sò un strumentu impurtante per assicurà chì i vostri prughjetti pareanu diretti è prufessiunali", hà dettu Martin. A maiò parte di i livelli ùn deve micca ritruvà più di $ 10 (cum'è questu da Urasito), ma quandu avete principiatu à appiccà i muri di a galerie o l'opera d'arte, hè valerà più di l'oru.
Sicondu Martin, una sega hè un strumentu di putenza assai utile per tuttu, da u trimming di legnu à u tagliu di drywall.This opzione da Black + Decker hè affordabbli paragunatu à l'opzioni high-end, ma hè cunsiderata una di e migliori opzioni per i travaglii di migliuramentu di a casa.
"Avete bisognu di pinze Channellock per rinfurzà o caccià i tubi di giardinu è i tubi di riempimentu di a lavatrice", spiega Crystal Wright, direttore di cumunicazione in Sears Home Services. "Pudete ancu aduprà a pinza di serratura di canali per parechje altre scopi, cum'è l'apertura di coperchi stretti o caccià. fermagli a molla nantu à i tubi".L'impugnature trattate termicamente è e lingue sottili sò cuncepiti per esse cunfortu in a manu è per mantene in usu moderatu Duverebbe durà decennii.
Di sicuru, una tonna di tecnulugia hè passata à a carica USB dabatterie, ma vulete sempre avè e batterie à a manu quandu vi trasladate in a vostra nova casa. "Avete bisognu di batterie di diverse dimensioni per installà alarmi di u focu, monitori di monossidu di carbonu è assai altri elementi cum'è i ghjoculi di telecomando chì avete compru per Natale chì ùn includenu micca. batterie ", hà dettu Wright.
Questu hè un kit di casa cumpletu cù tutti l'arnesi essenziali chì ogni novu pruprietariu hà bisognu, è pò esse una bona opzione per quelli chì ùn volenu micca custruisce una cassetta d'utensili intera da zero. Include martelli, cacciavite, pinze, etc. "Mi piace. stu kit - include una gamma di arnesi chì ponu esse truvati in u kit di basa è ponu gestisce a maiò parte di i prughjetti ", spiega Martin. "Truverete chiavi è sockets in parechje dimensioni, livelli, mazze, misure di nastri, pinze è più. .Contene tuttu ciò chì avete bisognu per decorate, riparà, aghjustà, mudificà è creà cose novi ".

 


Tempu di post: 24-ghjugnu-2022