Cumu mantene a smerigliatrice angulare

Picculusmerigliatrici angolariarnesi putirichì avemu spessu aduprà in a nostra vita di ogni ghjornu, ma u mantenimentu di grinders angle hè di solitu ignoratu, cusì vogliu ricurdà à tutti chì anu ancu bisognu di mantene in u prucessu di usu.
1. Verificate sempre s'ellu a cunnessione di u cordone di alimentazione hè ferma, s'ellu u plug hè soltu, è se l'azzione di cambiamentu hè flexible è affidabile.
2. Verificate se a spazzola hè purtata troppu corta, è rimpiazzà a spazzola in tempu per prevene scintille eccessive o brusgiate l'armatura per via di un poviru cuntattu di spazzola.
3. Prestate attenzione à verificà chì l'ingaghjamentu di l'aria è l'outlet di l'aria di l'uttellu ùn sò micca stufati, è caccià l'oliu è a polvera da ogni parte di u strumentu.
4. U grassu deve esse aghjuntu à tempu.
5. Se l'uttellu falla, mandate à u fabricatore o à l'uffiziu di mantenimentu designatu per a revisione. Se l'uttellu hè dannatu per l'usu anormali o l'errore umanu in u disassemblamentu è a riparazione, u fabricatore in generale ùn hà micca riparà o scambià gratuitamente.
6. Verificate a marcatura di usmerigliatrice angolare.L'angle grinders chì ùn pò micca esse usatu sò: unmarked, quelli chì ùn ponu esse chjaramente marcatu, è quelli chì ùn ponu esse verificatu, a priscinniri s'elli hannu carenze o micca.
7. Verificate i difetti di grinding d'angle.Ci sò dui metudi d'ispezione: l'ispezione visuale, aduprate direttamente i vostri ochji per osservà a superficia di l'angle grinder per cracks è altri prublemi;l'ispezione di percussione, chì hè a parte principale di l'ispezione di u grinder d'angolo, u metudu hè di batte u grinder d'angolo cù un mazzulu di legnu.Se ùn ci hè micca prublema cù u grinder d'angolo, deve esse un sonu crisp, s'ellu ci hè altru. sonu, indica chì ci hè un prublema.
8. Verificate a forza di rotazione di l'angle grinder.Use u listessu tipu d'angle grinders di u listessu batch di mudelli per i cuntrolli spot nantu à a forza di rotazione, è i grinders angles chì ùn sò micca stati pruvati ùn deve esse stallati è utilizati.
I spazzole elettriche ponu esse aduprate in muturi DC o mutori di commutatore AC, cum'è l'utensili di u putere generale, cum'è a manu.trapanièsmerigliatrici angolari.Hè utilizatu per cooperà cù u commutatore per rializà a commutazione attuale di u mutore.Hè un corpu di cuntattu sliding per u mutore (eccettu per u mutore di gabbia di squirrel) per cunduce currente. In un mutore DC, hè ancu rispunsevuli di u compitu di commuting (rectifying) a forza elettromotrice alternante indotta in u bobinamentu di l'armatura. Dimustratu chì l'affidabilità di u funziunamentu di u mutore dipende in gran parte da u rendiment di a spazzola.
Riparazione di perdite

1

I difetti cumuni chì causanu perdite di smerigliatrici angolari sò: perdite di statore, perdite di rotore, perdite di sedi di spazzola (smerigliatrice angolare cù cunchiglia metallica) è danni di filu internu.
1) Eliminate a spazzola per determinà se u stator, u porta spazzola è i fili interni sò perdite.
2) Scollegate a linea di cunnessione trà u stator è u porta spazzole per determinà se u porta spazzola perde l'electricità.
3) Misura indipendentamente se u rotore perde l'electricità.
U rotore è u supportu di spazzola pò esse rimpiazzati solu per a fuga, è u stator pò esse rebobinatu o rimpiazzatu.
Prima, disassemble è verificate se a pelle di u filatu hè dannatu.Aduprate un multimetru per detectà u chassis, è poi pigliate u rotore è misurà.Pò esse misurata se u rotore hè in fuga o u stator hè in fuga.U rotore pò esse solu rimpiazzatu.U stator fuglia per vede s'ellu u polveru di carbone è altri detriti s'accumulanu troppu è a fuga hè causata.Pulite e poi misurà.A fuga significa chì u bobinamentu di u stator ùn hè micca insulatu bè, è vede s'ellu hè cunnessu à a cunchiglia o umitu.Se no, si pò solu esse rewind.
U metudu di guasi è di risoluzione di i prublemi di l'angle grinder.A smerigliatrice angolare usa un mutore di eccitazione in serie.A caratteristica di stu mutore hè chì hà duie spazzole di carbone è un commutatore nantu à u rotore.
I pezzi brusgiati più cumuni di stu tipu di mutore sò u commutatore è a fine di l'avvolgimentu di u rotore.
Se u commutatore hè brusgiatu, a prissioni di a spazzola di carbone hè in generale micca abbastanza. Quandu u mutore hè travagliatu, se u currente cuntinueghja à esse grande, a spazzola di carbone sguasserà rapidamente.Dopu un bellu pezzu, a spazzola di carbone diventerà più corta, a pressione sarà più chjuca, è a resistenza di cuntattu serà assai grande.À questu tempu, u calore nantu à a superficia di u commutatore serà assai seriu.
Se a parte di l'avvolgimentu hè brusgiata, significa chì a smerigliatrice angulare mette assai pressione nantu à a pezza mentre travaglia, a forza di attritu hè assai grande, è u mutore hè in un statu sovraccarico per troppu longu. troppu forte.


Tempu di Postu: Nov-11-2022