Poca cunniscenza di trapanu elettricu

A nascita di u monduarnesi putiriprincipiatu cùtrapanu elettricuprudutti-in u 1895, Germania hà sviluppatu u primu trapanu di corrente diretta in u mondu.Questutrapanu elettricupesa 14 kg è a so cunchiglia hè fatta di ghisa.Puderà solu perforazione di 4 mm nantu à i platti d'acciaio. In seguitu, un drill elettricu trifase (50Hz) apparsu, ma a vitezza di u mutore ùn hà micca superatu 3000r / min.
In u 1914, apparsu un trapanu elettricu guidatu da un mutore monofase eccitatu in serie, cù una vitezza di u mutore di più di 10 000 rpm.
In u 1927, una freccia intermediatrapanu elettricucù una frequenza di supply supply di 150 ~ 200Hz apparsu.Ùn hà micca solu i vantaghji di l'alta velocità di un mutore monofase eccitatu in serie, ma hà ancu i vantaghji di una struttura simplice è affidabile di un mutore di frequenza trifase.Tuttavia, per via di a necessità di l'alimentazione di corrente di frequenza intermedia, l'usu hè limitatu.
In l'anni 1960, apparsu trapani elettrici senza cordone d'energia chì usavanu batterie di nichel-cadmiu cum'è alimentazione elettrica. Da a mità à a fine di l'anni 1970, per via di a riduzzione di i prezzi di e batterie è di l'accortamentu di u tempu di carica, stu tipu di elettricu. drill hè stata largamente usata in Europa, America è Giappone.

trapanu senza filu 10
perforatore senza filu 6

U trapanu elettricu urigginariamente utilizatu ghisa cum'è a cunchiglia, ma poi cambiatu in lega d'aluminiu cum'è a cunchiglia. In l'anni 1960, i plastichi di l'ingegneria termoplastica sò stati appiicati à i trapani elettrici è u doppiu insulazione di trapani elettrici hè stata realizata.
In l'anni 1960, apparsu ancu i trapani elettrichi elettronichi chì regulanu a velocità. Stu tipu di trapanu elettricu usa tiristori è altri cumpunenti per furmà un circuitu elettronicu, è a vitezza hè aghjustata da e diverse prufundità à quale u buttone di commutazione hè pressatu, in modu chì l'elettricu. drill pò ièssiri usatu secondu à i sfarenti uggetti à esse trattatu (cum'è diversi materiali, diametri di perforazione, etc.), sceglie differente speeds.The principiu di funziunamentu di un trapanu ilettricu hè chì u rotore mutore di una rotary elettromagnetica o elettromagnetica reciprocating small- mutore di capacità fa taglio campu magneticu è funziunamentu, è caccià u dispusitivu upirativu à traversu u miccanisimu di trasmissioni à guidà l'ingranaggio per aumentà a putenza di u drill bit, cusì chì u drill bit scrapes a superficia di l'ughjettu è megliu penetra l'ughjettu.


Tempu di pubblicazione: 28-oct-2022