Poca cunniscenza di a chjave elettrica

Chiavi elettrichehannu dui tipi strutturale, tipu di clutch di sicurità è tippu d'impattu.
U tippu di embrague di salvezza hè un tipu di struttura chì usa un mecanismu di embrague di salvezza chì hè tripped quandu un certu torque hè righjuntu per compie l'assemblea è u disassemblamentu di e parti filettate;u tipu d'impattu hè u tipu di struttura chì usa un mecanismu d'impattu per compie l'assemblea è u disassemblamentu di e parti filettate cù u so mumentu d'impattu. U primu hè generalmente adattatu solu per a fabricazione dichiavi elettrichedi M8mm è sottu per via di a so struttura simplice, torque di output chjuca, è certu torque di reazione;l 'ultimu hà una struttura più cumplessa è altu esigenze prucessu di fabricazione, ma u so torque output hè grande, è u torque reazzione hè assai picculu, in generale adattatu per a fabricazione di chiavi elettriche più grande.
A chjave elettrica d'impattu hè cumposta da un mutore, un riduttore planetariu, un mecanismu d'impattu cù una viti di bola, un interruttore di putenza avanti è inversu, un dispositivu di accoppiamentu di putenza è una manica motorizzata.

chuck
1-2-chiave à impattu

I chiavi elettrici d'impattu sò divisi in chiavi elettriche di serie monofase è chiavi elettriche trifasi secondu u tipu di mutore sceltu.
U mutore di una chjave elettrica d'excitazione di serie monofase hè stallata in una carcassa di plastica. A cunchiglia di plastica ùn hè micca solu utilizata com'è una parte strutturale per sustene u mutore, ma ancu com'è un insulazione supplementu per u stator di u mutore. Dapoi a chjave elettrica d'impattu. assemble o smonta e parti filettate, ci hè una grande tensione assiale trà a faccia finale di a carcassa plastica di u mutore di u dispusitivu è a carcassa frontale di plastica di u riduttore planetariu è u mecanismu d'impattu di a scanalatura di viti di bola di u dispusitivu, è U riduttore planetariu richiede una alta precisione di assemblea.Per quessa, inserti di metalli sò furniti à i tappe, camere di cuscinetti è articuli filettati di l'alloggiu di plastica per rinfurzà a rigidità di l'alloghju, migliurà a precisione di machining di l'alloggiu di plastica è a capacità di e articulazioni per resiste à e forze assiali.

 

Precauzioni per l'usu dichiavi elettriche:
1) Prima chì l'uttellu hè alimentatu, avete bisognu di verificà chì u switch hè disconnected before it can be inserted.
2) Verificate s'ellu l'alimentazione elettrica cunnessa à u situ currisponde à a tensione necessaria da a chjave elettrica, è s'ellu ci hè un protettore di fuga cunnessu.
3) Sceglite una manica currispondente secondu a dimensione di a noce è installate bè.
4) A tensione hè troppu altu è troppu bassu per esse usatu.
5) Ùn aduprate micca u cinese simplificatu cum'è strumentu di martellamentu.
6) Ùn aghjunghje micca un set di verge o crowbars à u rocker di manu per aumentà a forza.
7) L'alloghji metallicu di a chjave elettrica deve esse messa in terra in modu affidabile.
8) Verificate a fissazione di i viti stallati nantu à u corpu di uchjave elettrica.Se i viti si trovanu chì sò solti, anu da esse stretti di novu immediatamente.
9) Verificate se e maniglie nantu à i dui lati di a chjave elettrica manuale sò intacte è se l'installazione hè ferma.
10) Misure deve esse pigliate per impediscenu di cascà da una altezza quandu si stà nantu à una scala o travagliendu à alta altitudine.
11) Se u locu di travagliu hè luntanu da l'alimentazione è u cable deve esse allargatu, hè necessariu d'utilizà un cable di estensione cù capacità sufficiente è installazione qualificata.


Tempu di pubblicazione: 28-oct-2022