I nostri strumenti di giardinu

Quandu poda u vostru aneto verde, fiori di rosa è rosi;tagliate i rami è e foglie di carotte, granu è coriandro in u vostru ortu;mantene u prato verde in u giardinu.S'è vo avete solu aduprà e vostre mani, puderia fà ci pare un pocu stupidu.L'arnesi di giardinu rende più faciule è più efficaci per noi di mantene u nostru giardinu privatu, è l'arnesi di giardinu facenu a nostra vita megliu!

giardinaggiu

Tazzuletta di giardinu

Tazzuletta di Giardinu: U manicu ergonomicu, u materiale in lega d'aluminiu hè più ligeru, u materiale in acciaio inox hè più forte, a terra di pale o u trasplante di piantini sò assai convenienti.

Pala di giardinu

Pala di Giardinu: Disegnu cunfortu di manicu, graduazioni evidenti, pudemu misurà chjaramente a prufundità di a radica di e piante.Erba, allughjendu a terra, pianta.

Forchetta di giardinu

Garden Fork: A struttura di a furchetta permette di penetrà in a terra facilmente.Hè ancu adattatu per i pianti più dilicati.Ùn hè micca faciule di curvarle.Questu hè un strumentu di manu essenziale per ogni giardiniere.

Rastrelu di giardinu

Garden Rake: U mini rake à manu di giardinu hè assai adattatu per vultà a terra è appiccicà erbaccia.U manicu hè còmode è faciule da mantene.Ci hè un burato à a fine di u manicu per esse facilmente almacenatu.

Guanti di giardinu

Guanti di Giardinu: Un paru di guanti essenziali per i travagliadori di giardinu per impediscenu di esse feriti.

Cesoie da poda

Set di strumenti di giardinu: Strumenti di giardinu standard, mini arnesi di giardinu per i zitelli, più convenienti à aduprà, pudemu furnisce sacchetti di tela, grembiuli, scatuli di carta, soluzioni di cunfigurazione di sgabelli in ginocchio, facili da trasportà.

Set di strumenti di giardinu - acciaio inox
SC-G0816 set d'attrezzi di giardinu AL
SC-G1005 Set di strumenti di giardinu cù grembiuli

A nostra sucetà hè specializata in a produzzione è l'esportazione di set di strumenti di giardinu in tuttu u mondu.Avemu ancu furnisce servizii persunalizati.Pudemu cunfigurà arnesi secondu a creazione, u sviluppu è u disignu di i clienti novi arnesi di giardinu.Avemu ancu furnisce persunalizazione di i culori è i marchi di diverse arnesi.Questu hè solu un picculu costu, andate, cooperate!Fornite e soluzioni più soddisfacenti per i grossisti è i rivenditori.Servite è suddisfà i clienti hè a nostra missione.


Tempu di post: 22-ghjugnu-2022