Punti di preservazione di l'arnesi hardware(一)

U locu induve i materiali metallichi sò almacenati, sia in l'internu sia fora di u magazzinu, deve esse puliti è secchi, luntanu dafabbricaattellu chì pruduce gasi dannusu è polveri, è micca mischiati cù acidi, alkali, sali, gasi, polveri è altre sustanzi.U almacenamentu deve esse classificatu è almacenatu in lotte;Quandu i sfarenti tippi di l 'attrezzatura di metallu sò cullucatu in u listessu locu, ci deve esse una distanza chjara trà elli per impediscenu a corrosion.Generally cuntattu, azzaru hot-laminatu, etc pò esse cullucatu in u magazzinu o padded;tutti i ferroalloys, picculi acciai, platti sottili, strisce d'acciaio, equipaghji di precisione, prudutti di metalli è materiali di metalli non-ferrosi deve esse guardatu in u magazzinu, è ponu esse guardatu in un magazzinu speciale se ne necessariu.

Assicurà chì l'umidità relativa di u magazzinu hè sottu à l'umidità critica, è l'umidità relativa deve esse generalmente cuntrullata à circa 70%.Manage a temperatura è l'umidità di l'.magazzinu, Mantene à l'attualità di i cambiamenti climatichi, evite i tifoni è e piogge forti, è aduprate metudi di ventilazione per rinfriscà è riduce a marea. A piazza di dissicante in a biblioteca pò ancu ghjucà un rolu in l'umidità. chì i prudutti di hardware almacenati impediscenu o riducenu a corrosione. L'elettrodi di saldatura sò faciuli di bagnà.Anu da esse sigillati cù sacchetti di carta o di plastica resistente à l'umidità è impilati nantu à i scaffali per evità a deteriorazione di a superficia dopu l'umidità.

I pads di paletizazione è di palletizazione propiu sò ancu unu di i ligami di a prova di umidità è a prova di perdita.hardwarecommodities.Palletizing richiede ragiunate, fermu, quantitative, pulito, è spaziu-saving.The sigillo isolates u materiale di metallu da l'aria esterna per riduce l'impattu di l'umidità nantu à a corrosion.I materiali metallichi chì sò sigillati è cunservati ùn anu micca esse dampened prima. sigillatu, è a qualità hè in bona cundizione.

e

Tempu di post: 13-Jan-2023