Selezzione di durezza abrasiva

AbrasiveA durezza si riferisce à u gradu di difficultà di e particelle abrasive nantu à a superficia di l'abrasive per fallu sottu à l'azzione di e forze esterne, vale à dì, a fermezza di l'agenti abrasivi per mantene e particelle abrasive. , a durezza di l'abrasivu serà bassu, è vice versa, a durezza serà alta.

A scelta diabrasivedurezza cunsidereghja principarmenti l'efficienza di macinazione è a qualità di a superficia trattata.L'abrasivu hè ben sceltu, i particeddi abrasivi smussati ùn sò micca fàciuli di cascà, a mola hè faciule d'ostruisce, u calore di macinazione aumenta, è a pezza hè faciule di brusgià, chì affetta a qualità di a superficia di u travagliu.L'efficienza di macinazione hè bassa.Se l'abrasiu hè sceltu troppu morbidu, i particeddi abrasivi cascanu quandu sò sempre affilati, chì aumentanu a perdita di l'attrezzi abrasivi, è à u stessu tempu hè faciule per perdiri a geometria abrasiva curretta, chì affetta a precisione di u machining. u travagliu, cusì l'scelta di a durezza abrasiva deve esse moderata. A relazione trà a durezza abrasiva è a rugosità di a superficia hè mostrata in Figura 9.

Figura A relazione trà a durezza abrasiva è a rugosità di a superficia

 

Fogli di carta sabbia

(1) Quandu si formanu, grinding and grinding superfici intermittenti, a durezza di l'abrasivu deve esse più altu.

(2) A durezza di l'attrezzi abrasivi deve esse più morbida quandu a macinazione di l'aereo, è a durezza di l'attrezzi abrasivi deve esse più morbida quandu a fresa di a faccia finale hè megliu cà quella di a macinazione di a circunferenza.

(3) A durezza di l'attrezzi abrasivi selezziunati per a macinazione di u circhiu internu hè più altu ch'è quella di u circhiu esternu è u pianu.

(4) Quandu sharpening tools, sceglite strumenti abrasivi morbidi.

(5) A durezza di l'abrasivi di macinazione d'alta velocità hè 1-2 gradi più bassu di quellu di l'abrasivi di macinazione ordinali.

Pad di lucidatura per smerigliatrice angolare

Principiu di selezzione di durezza abrasiva:

(1) Quandu si tritura materiali duri, sceglite abrasivi più duru, è quandu si triturate materiali duri, sceglite abrasivi più duri.

(2) Quandu si trituranu materiali di metalli non ferrusi duru è duru, a durezza deve esse più dolce.

(3) Per i materiali di macinazione cù una conductività termale povera (acciaio in lega, carburu cimentatu, etc.), deve esse sceltu abrasivi più suave.

Selezzione diabrasivedurezza sottu diversi metudi di macinazione

A durezza di uabrasiveStrumenta utilizata per taglià è grinding u circhiu esternu hè più suave di quellu di u circhiu esternu utilizatu per a macinazione di l'alimentazione longitudinale.U metudu di taglio macina i pezzi di travagliu cù un altu requisitu di forma geomètrica cum'è picculi anguli, archi o anguli retti, è busbars, è a durezza di l'attrezzi abrasivi hè 1-2 gradi più altu.

 

Carta abrasiva da 6 pollici di mastice di levigatura

Tempu di post: 13-Jan-2023