Sparte u sensu cumunu di i lame di diamanti

In a vita di ogni ghjornu, ùn avemu micca spessu in cuntattuarnesi di diamanti, cusì a ghjente hè sempre relativamente scunnisciuta, ma una volta chì vulemu usà, duvemu capisce u sensu cumunu chì seguita nantu à l'arnesi rivestiti di diamanti.:

1.A diffarenza trà i rivestimenti

Diamante amorfu (canusciutu macari comu diamond-like carbon-traduzzione è annotation) coating hè un tipu di film di carbone dipositu da u processu PVD.It hà tramindui una parte di u SP3 bond di diamante è una parte di u SP2 bond di carbone;a so durezza filmata hè assai alta, ma hè più bassu di a durezza di u film di diamante;u so spessore hè ancu più diluente di a film di diamante chì avemu di solitu depositu.Quandu u trasfurmazioni di grafite, a vita di l'arnesi rivestiti di diamanti amorfu hè 2-3 volte quella di l'arnesi di carburu di cimentu senza rivestimentu. In cuntrastu, u diamante CVD hè un revestimentu di corindone d'oru puru dipositu da u prucessu CVD.A vita di l'uttellu di grafite hè 12-20 volte quella di utensili in carburu cementatu, chì ponu riduce u nùmeru di cambiamenti di l'uttellu è migliurà l'affidabilità è a precisione di a cunsistenza di u prucessu.

 

81Rb5xGdTJL._AC_SL1500_
主图

 

 

2.Processing azzaru duru

U diamante hè cumpostu di atomi di carbone. Quandu certi materiali sò riscaldati, l'atomi di carbone sò succhiati fora di u diamante è i carburi sò furmati in u workpiece.Iron hè unu di sti materiali. attritu diffonderà l'atomi di carbone in u diamante in u ferru, facendu chì u revestimentu di diamante falliu prima per via di l'usura chimica.

3.Tool restrizioni

A qualità di re-macinata è / o re-coatedarnesi rivestiti di diamantihè difficiule di guarantiscia.Siccomu u revestimentu generatu nantu à a superficia di l'uttellu hè corindone d'oru puro, ci vole assai tempu per ritruvà l'arnesi cù una mola di diamante. proprietà chimichi di a superficia di u strumentu.Siccomu sta pruprietà chimica hè necessaria à esse assai cuntrullata quandu u revestimentu, hè difficiule di guarantiscia l'effettu di l'uttellu re-coating.

 


Tempu di pubblicazione: 21-oct-2022