Ci sò 2 metudi di fresa per frese

Ci hè duie manere relative à a direzzione di l'alimentazione di a pezza è a direzzione di rotazionefresa: u primu hè fresatura in avanti.A direzzione di rotazione di ufresahè u listessu cum'è a direzzione di l'alimentazione di u tagliu.À u principiu di taglio, ufresamorde u pezzu di travagliu è taglia i chips finali.
U sicondu hè a fresatura inversa.A direzzione di rotazione di a fresa hè opposta à a direzzione di l'alimentazione di u taglio.A fresa deve sdrughje nantu à a pezza di travagliu per un periudu di tempu prima di inizià u tagliu, cuminciendu cù u grossu di tagliu di cero, è righjunghjendu u grossu di tagliu massimu à a fine di u tagliu.
In tri-sided fresa di bordu, certi mulini fini, o face mills, a forza di taglio hà differente directions.When fresa faccia, u fresa hè ghjustu nantu à l 'esternu di u workpiece, è una attenzione particulari deve esse pagatu à a direzzione di u cutting force.When fresatura avanti, a forza di taglio pressu u workpiece contr'à u workbench, è quandu fresa inversa, a forza di taglio causa u workpiece à lascià u workbench.

https://www.elehand.com/hrc55-tungsten-steel-3-flutes-aluminum-milling-cutter-product/
https://www.elehand.com/3-flutes-carbide-end-mill-cnc-cutter-tools-end-mill-product/

Siccomu a fresatura Shun hà u megliu effettu di taglio, a fresatura shun hè di solitu preferita.Solu quandu a macchina hà un prublema di gap filu o ci hè un prublema chì shun fresatura ùn pò micca risolve, fresatura inversa hè cunsideratu.
In cundizioni ideali, u diametru di a fresa deve esse più grande ch'è a larghezza di a pezza, è a linea di l'assi di a fresa deve esse sempre ligeramente luntanu da a linea centrale di u travagliu. , Burrs ponu facirmenti occur.When u tagliu di taglio entra in u tagliu è esce da u tagliu, a direzzione di a forza di tagliu radiale cuntinueghja à cambià, u fusu di a machina utensile pò vibrà è esse dannatu, a lama pò sfracicà è a superficia di machining. Serà assai aspra, a fresa hè ligeramente off-center, a direzzione di a forza di taglio ùn sarà più fluttuante - a fresa uttene una precarica. Pudemu paragunà a fresa di u centru à a guida in u centru di a strada.
Ogni volta ufresalama entra in u tagliu, u tagliu di tagliu deve sustene a carica d'impattu.A dimensione di a carica dipende da a sezione trasversale di u chip, u materiale di u pezzu di travagliu è u tipu di taglio. Quandu u tagliu è fora, se u tagliu di tagliu è a pezza pò muzzicà currettamente hè una direzzione impurtante.

Quandu a linea di l'assi di a fresa hè cumplettamente fora di a larghezza di a pezza, a forza d'impattu quandu u tagliu hè soporta da a punta più esterna di a lama, chì significarà chì a carica d'impattu iniziale hè soporta da a parte più sensibile di l'utillita. .U fresa infine abbanduneghja u travagliu cù a punta di u cutter, chì significa chì da u principiu di a lama à a partenza, a forza di taglio hè stata agiscenu nantu à a punta più esterna finu à chì a forza d'impattu hè scaricata. fresa hè esattamente nantu à a linea di bordu di u travagliu, a lama hè staccata da u tagliu quandu u grossu di u chip righjunghji u massimu, è a carica di l'impattu righjunghji u massimu quandu si taglia è fora. a larghezza di u pezzu di travagliu, a carica iniziale di l'impattu quandu u tagliu hè purtatu longu u tagliu da a parte più alluntanata da a punta più sensibile, è a lama esce da u tagliu relativamente liscia quandu si ritira.
Per ogni lama, a manera chì u tagliu di tagliu abbanduneghja u pezzu di travagliu quandu hè per esce da u tagliu hè impurtante. U materiale restante quandu si avvicina à a ritirata pò riduce in pocu u spaziu di a lama. Quandu i chips sò staccati da u pezzu di travagliu, una forza di tensione istantanea. serà generatu longu a superficia di u cuteddu di fronte di a lama è i burrs saranu spessu in u workpiece.This forza di tensione mette in periculu a sicurità di a lama di chip in situazione periculosa.


Tempu di Postu: Nov-11-2022