Per capiscenu i frese di fresa, prima deve capisce a cunniscenza di fresa

Quandu ottimizza l'effettu di fresatura, a lama di ufresahè un altru fattore impurtante.In ogni fresatura, se ci sò più di una lama chì participanu à u tagliu à u stessu tempu, hè un vantaghju, ma troppu lame chì participanu à u tagliu à u stessu tempu hè un svantaghju.Quandu si taglià, hè impussibile chì ogni tagliu di tagliu sia tagliatu à u stessu tempu.A putenza necessaria hè ligata à u numeru di taglienti chì participanu à u tagliu.In quantu à u prucessu di furmazione di chip, a carica di punta è i risultati di trasfurmazioni, a pusizione di ufresarelative à a pezza di u travagliu ghjoca un rolu impurtante. Quandu a fresa di faccia, aduprate una fresa chì hè circa 30% più grande di a larghezza di taglio è pusizioni a fresa vicinu à u centru di a pezza, allora u grossu di u chip ùn cambia assai. U grossu di i chips tagliati è fora hè un pocu più diluente cà u grossu di i chips cut in u centru.

https://www.elehand.com/3-flutes-carbide-end-mill-cnc-cutter-tools-end-mill-product/
H6781603953534505888a809562e5eea9g.png_960x960

Per assicurà chì hè aduprata un spessore mediu di chip / alimentazione per dente abbastanza altu, u numeru di denti di fresa adattati per stu prucessu deve esse determinatu currettamente. U pitch di una fresa hè a distanza trà i taglii di taglio efficaci. stu valore, fresa pò esse divisu in trè tippi-densi fresa denti, fresa denti sparse, è fresa denti extra-densi.
In relazione à u spessore di i chips macinati hè l'angolo di declinazione principale di a fresa di faccia.L'angolo di declinazione principale hè l'angolo trà u tagliu principale di a lama è a superficia di u travagliu.Ci sò principalmente anguli di 45 gradi, 90 gradi è pale circulari.A direzzione di a forza di taglio cambia assai cù l'angulu di declinazione principale: Fresatrici cù un angolo di declinazione principale di gradi 90 pruducia principarmenti forza radiale, chì agisce in a direzzione di l'alimentazione, chì significa chì a superficia machinata ùn resisterà micca a pressione eccessiva, chì hè più affidabile per a fresatura di pezzi cù strutture debuli.

A forza di taglio radiale è a direzzione assiale di afresacù un angolo di declinazione principale di 45 gradi sò quasi uguali, cusì a pressione generata hè relativamente equilibrata è i bisogni di a putenza di a macchina hè relativamente bassu.Hè soprattuttu adattatu per a fresatura di pezzi di materiale à chip corto chì producenu chips rotti.
Una fresa cù una lama circular significa chì l'angolo di declinazione principale cambia continuamente da 0 gradi à 90 gradi, chì dipende principarmenti da a prufundità di cutting.A forza di punta di sta lama hè assai alta.Perchè i chips generati longu a direzzione di u tagliu longu sò relativamente sottili, hè adattatu per un grande alimentazione.A direzzione di a forza di taglio radiale di a lama hè in constantemente cambiante, è a pressione generata durante u prucessu di trasfurmazioni dependerà di a prufundità di cutting.U sviluppu di a geometria di a lama muderna è a forma di groove face chì a lama circular hà i vantaghji di un effettu di taglio stabile. , a dumanda di putenza bassu di machini arnesi, è una bona stabilità. Ùn hè più un rough efficacefresa, è hè largamente utilizatu sia in fresatura facciale sia in fresatura finale.


Tempu di Postu: Nov-11-2022