Chì sò e categurie di arnesi hardware - Strumenti di diamanti & Strumenti di saldatura

Strumenti di diamanti
L'attrezzi abrasivi sò arnesi utilizati per a smerigliatura, a smerigliatura è a lucidatura, cum'è mole, rulli, rulli, roti di bordatura,dischi di macinazione, macinini a ciotola, macinini morbidi, ecc.

A strumentu di tagliochì divide un pezzu di travagliu o materiale da strumenti di sega, cum'è lame di sega circolare, seghe a fila, seghe a filo, seghe a tubi, seghe a nastro, seghe a catena, seghe a filo, ecc.

Strumenti di perforazionesò arnesi usati per minà i risorsi naturali sotterranei o sottumarini, cum'è drill bits metallurgia geologica, oliu (gas) drill bits, ingegneria thin-walled drill bits, drill bits petra, etc.

6669f7ba63593c625155b38f1fa056a
Strumenti di saldatura
1. Saldatura di ferru di saldatura di ferru pò esse divisu in ferru di saldatura à bassa temperatura, ferru di saldatura à alta temperatura è ferru di saldatura à temperatura constante.Si pò ièssiri usatu a saldatura uggetti lamina di metallu è hè spessu usatu in installazione assemblea ilittronica, mantenimentu è una piccula quantità di travagliu di pruduzzioni.

2. Ci sò trè tippi principali di saldatura: filu di saldatura, barra di saldatura, è pasta di saldatura.It hè usatu in tutti i tipi di saldatura ilittronica, è hè adattatu per a saldatura manuale, saldatura d'onda, saldatura reflow è altri prucessi.

3. Un furnace di stagno hè un furnace o cuntainer cun cuntrollu di temperatura.A bocca di cornu hè aduprata per stagnu nantu à u filu è stagnu nantu à u ferru di saldatura.U furnace di stagnu hè particularmente utile in u travagliu di piccula scala chì necessita un cuntrollu di temperatura affidabile.

4. U flussu hè una sustanza chimica chì pò aiutà è prumove u prucessu di saldatura in u prucessu di saldatura, è à u stessu tempu hà un effettu protettivu è impedisce a reazzione d'ossidazione.

5. I fucili di l'aria calda utilizanu l'aria calda soffiata fora di u core di u fucile di u filu di resistenza di riscaldamentu per saldare è sguassà i cumpunenti.Strumenti cumuni sò pistole d'aria calda di visualizazione di temperatura digitale è pistole d'aria calda d'alta temperatura.


Tempu di Postu: Dec-21-2022