Chì sò l'arnesi di manu è u so usu

L'arnesi manuale sò una di e parti più impurtanti di u nostru travagliu di ogni ghjornu.Sò stati utilizati per diversi tipi di cundizioni di travagliu chì ci aiutanu à compie diverse industrii è attività di applicazione, cum'è installà, assemble, riparà è mantene.

Per definizione, l'arnesi manuale, hè parente à l'utensili elettrichi, chì anu bisognu di torce o esercite forza nantu à un strumentu chì si mette in a manu per ùn avè micca bisognu di energia elettrica.Sò affordabbli paragunatu à l'utensili di putenza, è pudete fà un travagliu generale è specificu cun elli facilmente.

L'AIHA (Associazione Americana di Igiene Industriale) dà e seguenti categurie basi di arnesi manuali: socket, chiavi, pinze, cutters, martellati, cacciavite, trapani, forbici è assai di più.Chì sò usati per ?

A pinza hè un strumentu manuali utilizatu per mantene l'ogetti fermamente, fatti in diverse forme è dimensioni per parechji usi, cum'è a curvatura, a compressione è cusì.Aduprà a pinza propria per u travagliu hè più impurtante è aumenterà a veloce quandu si usa u dirittu.
Quì vi amparà 3 sfarenti tippi di Pinze chì sò più cumunimenti usatu.

Chì sò l'arnesi manuali è u so usu (1)

I pinze di cumminazione sò chjamati cusì perchè ponu suddisfà a maiò parte di i bisogni in a presa, cumpressione, curvatura è tagliu di diversi materiali metallici.

Chì sò l'arnesi manuali è i so usi (2)

I pinze di u nasu longu sò aduprate per afferrà oggetti chjuchi, tene è aghjunghje fili.

Chì sò l'arnesi manuali è u so usu (3)

I pinze di taglio diagonali sò aduprate per taglià i fili.

Una chjave hè un strumentu utilizatu per applicà u torque per turnà una testa di bullone o una noce.Selezzione di a chjave ghjusta basatu annantu à u disignu è a dimensione di u fastener.

Quì vi amparà 2 sfarenti tippi di Wrench chì sò più cumunimenti usatu.

Chì sò l'arnesi manuali è i so usi (5)

A chjave a bussola furnisce un vantaghju di u meccanismo di criccatura per permette di stringhje o allentà i bulloni senza caccià a chjave da u fastener rapidamente.

A chjave di cumminazione hè custituita da un latu hè un ciclu vicinu per i noci, mentri l'altru finale hè un ciclu apertu.

Chì sò l'arnesi manuali è u so usu (4)

Un socket hè un strumentu chì si attacca à una chjave di socket, ratchet, torque wrench o un altru strumentu di tornu per stringhje o alluntanà u fastener girandolu.

I socket bits sò una cumminazione di un cacciavite è un socket hex.Puderanu esse fattu di un pezzu di metallu, o strutturati da dui parti divisi chì sò fissi inseme.

Sockets Hex sò u tipu più populari.I sockets Hex anu un socket di unità quadrata à una estremità, utilizatu per attaccà un strumentu di rotazione.

Chì sò l'arnesi manuali è u so usu (6)

Cacciavite a testa piatta
Hè unu di i tipi più antichi di cacciavite.Hè statu inventatu in u 15u seculu in Auropa è hè unu di i tipi più cumuni di cacciavite.

I cacciaviti Phillips sò cuncepiti per stringhje è allentà viti a croce "auto-cantering".

U cacciavite Torx hè diventatu assai cumuni è spessu usatu da i tecnichi di l'automobile.Parechje volte sò chjamati cunsiglii di stella da i tecnichi.

Grazie!


Tempu di post: 20-ghjugnu-2022