Cosa hè una smerigliatrice angolare

Ansmerigliatrice angolare, canusciutu macari comu amacinatoreo smerigliatrice di discu, hè un strumentu abrasiu utilizatu per taglià è macinazione di plastica rinforzata in fibra di vetru.smerigliatrice angolare hè un strumentu di putenza portatile chì usa plastica rinfurzata cù fibra di vetru per u tagliu è a lucidatura.Hè principarmenti utilizatu per taglià, macinazione è spazzola di metalli è di petra.
I mudelli cumuni di smerigliatrici angulari sò divisi in 100 mm (4 inches), 125 mm (5 inches), 150 mm (6 inches), 180 mm (7 inches) è 230 mm (9 inches) secondu e specificazioni accessori utilizati.I smerigliatrici angolari di piccula dimensione utilizati in Europa è in i Stati Uniti sò 115 mm. I smerigliatrici angolari elettriche usanu fogli rotanti à alta velocità.mole di macinazione, gomma grinding wheels, roti di filu d'acciaio, etc. à macinà, taglià, ruggine, è pulizziari cumpunenti di metallu.Smerigliatrici angolari sò adattati per taglià, macinazione è spazzola di metalli è materiali di petra.L'acqua ùn deve esse usata durante l'operazione.Una piastra di guida deve esse usata quandu si taglia a petra.Per i mudelli equipati di apparecchi di cuntrollu elettronicu, se l'accessori adattati sò stallati nantu à tali machini, l'operazioni di grinding and polishing pò ancu esse realizatu.

2
1

I smerigliatrici angolari sò classificate in smerigliatrici angolari compatte è smerigliatrici angolari grandi.Smerigliatrici angolari compatte: ultra-leggere, alcune con configurazione di commutatore di rimbalzo di sicurezza - per rispondere alle diverse esigenze di smerigliatrice diagonale principiante;smerigliatrici angolari grandi: putenza putente, adatta per operazioni difficili di macinazione è taglio.
I grinders d'angle sò usati in parechje manere, è sò comunmente usati da carpentieri, muratori è saldatori.
A stallazione di una mola hè una piccula macchina di taglio di mola portatile chì pò taglià è lucidare picculi parti metalliche.Hè indispensabile per a trasfurmazioni di metalli, cum'è i finestri anti-furtu d'acciaio inossidabile è scatuli di luce.
A cosa più inseparabile da questu hè u prucessu di petra è a stallazione.Una seria di lame di taglio di marmura, lame di lucidatura, roti di lana, etc.Cutting, polishing, and polishing all depend on it.
Semu devi esse nutatu chì u grinder angulu hè utilizatu per a macinazione, perchè l'angle grinder hà una alta velocità è usa una lama di cutting o sega.Quandu si taglia a lama, ùn pò micca vultà o aduprà troppu forza per taglià materiali duri chì sò più di 20 mm di spessore.Altrimenti, una volta chì si ferma, pruvucarà a lama di sega è a lama di taglio per sfraccià è spruzzi, o a macchina rimbalzarà fora di cuntrollu, chì pò dannà l'articuli è ferite a ghjente s'ellu hè pesante! Per piacè sceglite una sega di alta qualità. lama cù più di 40 denti, mantene e vostre mani nantu à questu, è pigliate misure protettive.


Tempu di Postu: Nov-11-2022